3 februari 2009

Späckhuggare VS Killer whales

Jag har inte skrivit något vettigt på länge och tänkte inte fortsätta med det nu heller.
Jag och Em under lunchpuffen:
E: Jag vill ha en delfinpolare och simma runt med
V: Varför?
E: Dem kan tydligen skrämma iväg hajar
V: Ofta? Dem har ju inget att slåss med, förutom sin intellegens

E: Nej jag vet inte hur dem gör, men dem kan tydligen det på något sätt
V: Då är det ju ballare med en späckhuggare, det är ju som en blandning av en delfin och en haj...och en panda. Då snackar vi respect i vattnet.


Späckhuggare låter så sjukt mycket coolare på engelska. Killer whale. Mördarval, istället för svenska som blir något i stil med fläskbitare


Em tjatar gatan om att få en pandaunge och är frälst av det här klippet

Over and Out, jag ska skriva något väsentligt snart

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger