11 februari 2009

Nu har jag avklarat sista vanliga skoldagen för dem 5 närmsta veckorna. Känns sjukt skönt. Imorgon blir det Romme så måste plocka fram och kolla snowboardgrejerna. Måste gå och lägga mig skapligt också eftersom att bussen går från skolan vid 0600. Jag kommer vara pigg som en mört när vi ska åka bört. Men det blir nog naaajs, hoppas på bra väder också.


Haha jag kommer stå på huvudet det första jag gör för jag har inte åkt på svinlänge. Menmen någon måste ju underhålla dem i liften också.

Ledig på fredag och sen är det sportlov. Efter sportlovet blir det praktik på Connect Hotel på Skavsta Flygplats. Vilket betyder passa bussar ut på vischan, något jag är rätt kass på haha. Ska bara ringa och stämma av tider och lite sånt innan.
Aja, som brustablettsreklamen så fint säger "Det löser sig".

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger