4 februari 2009

Gymsyndrom


Var och gymmade förut. Kom och tänka på en sak då. På gym hälsar alla på en. Alla som man går förbi hejar eller gör en sån där nicka-med-huvudet-hälsning. Det händer ju aldrig annars. Vem kom på att man skulle hälsa på varenda kotte där? Folk känner ju inte direkt varann mer där än de gör på andra ställen med människor. Jag tror på tre alternativ

1. Folk törs inte annat än vara trevliga i rädsla för att hamna på fel fot med någon riktig pumpad biff
2. Folk känner sig glada och stolta över att äntligen fått sitt feta arsle ur soffan och ha lyft den där enkiloshanteln fyra gånger med vardera arm samt gått två min uppvärmning på löpbandet. Dem frigör några endorfiner och blir automatiskt trevliga och slänger ett hej till var och varannan, i hopp om att personen samtidigt ska lägga märke till hur fit dem blev på den där aktiva kvarten.
3. Folk känner en antagligen, bara att man själv är dum nog att inte minnas det
4. Folk bara är allmänt hejiga av sig utan någon som helst anledning

Nu ska jag sova och invänta träningsvärk. Som sagt inte tränat på ett bra tag eftersom jag varit sjuk.

5 kommentarer:

  1. alla alternativ kan stämma :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja jag tror det :)

    SvaraRadera
  3. jag pallar inte att du är så jävla het :p

    SvaraRadera
  4. harregud, sluta va så jääävla snygg :P

    SvaraRadera


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger