15 februari 2009


Igår hann fick jag inte speciellt mycket gjort. Färgade håret så nu är jag blondare än jag var i fredags. Kollade på Melodifestivalen också när färgen satt i. Men det var inte så bra.

Sen skynda satan för att vara med Hampus och Viktor som smsterrat om att man skulle komma. Tripp till Statoil för Hampus skull och sen chilla och kolla på tv. From G's to Gents på MTV. Haha sjukt program.

Blev sjukt avundsjuk när de snackade om sin Åre-resa. Det var meningen att jag skulle följa med från början, men sen sket det sig. Blev pepp på att åka bräda igen efter Romme så ångrar ju lite att jag inte följde med. Men Robin är nog glad som fick min plats istället. Mor och far ska till Österrike och åka skidor i Mars och det tackade jag också nej till. Ångrar nästan det också. Men då hade jag blivit tvungen att åka med bara mamma och pappa och skulle hamna efter i skolan så det gör inte så mycket.

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger