19 februari 2009

Sen uppdatering

Blev lite väl sen uppdatering om dagen såg jag nu, men det gör inte så mycket för dagen har inte varit allt för innehållsrik ändå.

Tog mig upp och käkade lunch med mina föräldrar, följde med ut till Arnö sen och tränade ett långt träningpass.

Mamma hade ringt skatteverket om min namnändring också, för att få en mer exakt förklaring om varför de avslagit min ansökan. Vart ju inte helt oväntat samma svar igen men det ver egentligen mer alternativen vi var ute efter.
Alternativet var att jag bytte mitt efternamn från Pettersson till Hellgren och hade Pettersson som mellannamn istället. Skulle alltså bli Victor Pettersson Hellgren istället för Victor Hellgren Pettersson. Det låter både fulare och så blir Hellgren mitt riktiga efternamn, var ju inte riktigt så jag ville ha det så vet inte hur jag vill göra. Aja det löser sig.


Sov tajt!
Bless

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger