16 februari 2009

Blev väckt av mamma vid kvart över elva. Hon kom och hämta mig och skjutsa ut mig till pappas verkstad. Käka lunch (frukost för mig) och träna efter det i gymmet på övervåningen. Börjar bli klart där men saknas lite prylar.


Lite tomt än så länge men det kommer fler grejer sen. Ljust och fräscht är det i alla fall.

Uppvärming med att springa 15 min på löpbandet och 10 min i stairmastern, som tydligen skulle ge en oönskad stjärtvärk.

Mamma: Vet du vad det här är då? (Pekar på den svart fyrkanten, som ser ut som en inbyggd högtalare, ovanför den blå displayen)
Victor: Haha det ser ju ut som högtalare men det är säkert en fläkt som blåser en i ansiket så det känns som att man springer ute i friska luften
Mamma: Hahaha jaa det är en fläkt. Hur visste du det?
Victor: Haha va, seriöst? Är det en fläkt i den på riktigt? Frän maskin.

Världens ballaste grej. Blir man varm sätter man på fläkten som blåser en i ansiktet och svalkar en.


Sen blev det styrketräning. Dem hade bara fria vikter och jag är kass på såna övningar så det blev bara lite enkel allround idag. Ska plugga lite mer på några schyssta övningar.

Svettig och äcklig (eller jag duschade innan men blev tvungen att sätta på mig svettiga träningskläder igen eftersom jag inte hade ombyte med mig) så for jag till stan och fikade med Em.

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger