25 februari 2009

Second day of practice

Blev hämtad kl 0830 imorse och åkte och shoppade på Konserven (bara mat, ingen glass tyvärr). Rätt seg dag idag också. Var bara 10 konferanslunch så när vi kört ut dem tio vid 1200 så var det bara städa lite och sluta vid 1245.

Sen fick jag vänta på bussen i 40 min i solen på en blötsnöig flygplats ute på landet. Hoppades att de gick tätare men tydligen inte. Blev till att sitta och lyssna på musik (med stundtals visst flygplansljud i bakgrunden) i solen ett tag.

In till stan sen och vänta i en halvtimme innan Em och Sanna slutade från sin sugpraktik. Gled på stan så länge och kollade på massa reagrejer jag tyckte skulle vara kul att äga om jag hade haft mer pengar.

Blev fika när Em och Sanna väl slutat. Semla fo sho. Sanna skulle iväg och rida sen och byttes istället ut mot Ems mormor som kom och ville hänga med lite ungt blod.

Nej jag börjar 0900 imorgon och borde fan sova så här dags. Grattis till Vicky och Dannyboy som förlovat nu, bjud din prinsessa på en semla biffen.
Ha en fortsatt Glad semmeldag!


P.O

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger