14 februari 2009

Lövdag

Idag är det den officiella älskadinälskling-dagen. Alla har planer på att vara söta och mysa med sin älskade idag. Själv har jag ingen älskling att uppvakta och ha mysig hemmamiddag tillsammans med. Jag vill också ha nån att älska. Ge mig löv.

Jag är en trevlig pojk på 18 vintrar. Jag älskar mysiga promenader i månljuset en varm sommarkväll. Jag är bra på att diska, föra monologer och yttra mig fel saker vid fel tillfällen. Jag kan inte sjunga, är inte tjock och är bra på att inleda varje mening med Jag.
Jag söker dig, flicka, pojke, djur...växt(?) i åldern 13-nästintill död som värdesätter dessa saker. Du ska vara glad, social och charmig med välfyllt bankkonto och veta hur man får in filmer i iPoden, för det kan inte jag.



Libido
Over and out!

2 kommentarer:

  1. haha vem vill inte ha dig efter den där förklaringen ;) <3

    SvaraRadera
  2. hehe, jao håller med louise faktist :)

    SvaraRadera


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger