28 februari 2009

Cash in when you're not supposed to

Hela min fredagkväll försvann igår för att jag var tvungen att praktisera. Lite småpissigt vart det ju också för min handledare/den enda kocken var tvungen att vara i serveringen för att de saknade folk, vilket betydde att VP fick stå i köket helt själv och slänga ut 76 mat.

Lite glad blev jag när han kläckte ur sig "Du ska få fylla i kontonr och personnr och så på ett papper sen så får du betalt för ikväll. Vi hade aldrig klarat oss utan dig". Cred fo sho.

Efter en fråga om hur gammal jag var stack dem till mig en öl som var felöppnad åt en gäst. Tänkte först att man kanske inte borde dricka på sin praktik, men jag tänkte en gång till och drack upp den ändå. Strax innan vi skulle dra frågade de om jag ville ha en till, men den kände jag att det var lika bra att tacka nej till.

Jag ska ut och övningsköra så fort mina pears kommer hem och efter en kaffe.
Ikväll blir det Tellus.

Över och ut

1 kommentar:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger