30 april 2009


Värt
Gick till skolan utan jacka imorse. Solen lyste och det var varmt redan vid halv nio. Det börjar gå mot sommar och det känns något så sjukt skönt. Slippa massa tjocka kläder och bara glida i solen.

Inte nog med det kommer jag få en del pengar för april/maj månad också. Jobbat en del nu så hoppas på mycket klirr.

Käs
Automatiska pappershandduksmatare. Vem kom på något så onödigt. Vifta med handen ett tiotal gånger framför sensorn så spottar den ut en liten fjutt papper. För att bli torr om händerna måste man upprepa proceduren cirka tre gånger. Jävligt jobbigt om man inte har 5 min att avvara på att bara torka händerna. För att inte tala om hur dum man ser ut när man står där och vinkar till en liten plastlåda på väggen.

Jag vet inte om det bara är jag men jag kan bespara mig lyxen att på pappret utskickat automatiskt. Jag kan rycka det själv, då sparar jag på elen till en värdelös uppfinning också.

Sov sött
MVP

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger