10 april 2009

Grattis Victor, 18 år och 4 månader

Igår tänkte jag skulle bli en jätteslapp dag och bara sega hemma. In my face. Emilia ringer och väcker en för att komma ner på stan. And there we hamnade på Huldas uterservering med en kaffe och rykers.
Sen på kvällen blev det fest på Arnö och närbilder på Hps mun


Jag hittade en keyboard/piano/tangentförsedd bräda att plonka på. Det enda jag kunde prestera fram var början av Barnen i bullerbyn.

Jag fick veta att jag ska jobba ons-tors nästa vecka ute på Skavsta också. Sen har jag två-tre jobb jag ska söka nästa vecka också. Får se hur det går med det. I så fall är jag uppe i nästan 10 sökta sommarjobb. Hoppas jag får nånting i alla fall.

Kyss<3

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger