15 april 2009

Matte med Hamidboy

12.48 Sitter på matten för tillfället.

12.49 Det slog mig precis att jag inte pluggat matte på riktigt sen högstadiet. Alltså på snart två år. Jag har mest glidit igenom Matte A och haft tur. Jag satt mest och snackade, ritade, drack kaffe eller helt enkelt lät bli att gå på lektionerna

12.53 Kom på att det vore vettigt att börja plugga på riktigt nu så jag klarar Matte B. Ska börja så fort lektionen börjat.

12.56 Men jag vet inte om den gjort det än. Alla är här. Läraren är här, men inget händer. Lite som det brukar vara.

13.03
Apropå rädd blev jag lite rädd nu. De sitter och disskuterar äcklande händelser tidigare på dagen. Återskapelse av det som sas nyss lät ungefär:
Tjej 1: Italienskaläraren blev skitsur på "Kille 1" förut för att han tog för lång tid på sig på toa
Tjej 2: Varför då?
Tjej 1: Hahaha han satt och bajsade för länge
Kille 1: Men vad skulle jag göra då? Bajsa och sitta där och pressa som om jag hade tyngdlyfter i röven

Killen är motbjudande redan sen innan så jag ville helst gå till toan och kräkas. Men hindrade mig med tanke på vad som nyss hänt där så lägger händerna för munnen och sväljer istället. Försöker tänka på glada dvärgar som blåser såpbubblor tillsammans med tvättbjörnar som plockar vitsippor i solnedgången istället. Det går sådär
Såhär brukar Em se ut i skolan Em och Victor käkar sirap i köket Sanna och Victor i serveringen (i ettan). Vissa ser mer belåtna ut än andra över närkontakt

Bless
villig_kille91@tiredshit.se

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger