17 april 2009

Fredag

Kom hem halv ett från jobbet igår natt. Vart rätt körigt också. Under två timmar hade vi ett genomsnitt konstant på 1 rätt varannan minut. Det är mer än jag pallar som ensam kock. Men jag fixade det och lever till största del så no need to klaga.

Orkade inte gå på idrotten idag för jag var för trött och opepp, så jag och Em satte oss i solen i ett par timmar istället. Det var det lätt värt


Snackade förut om Berlin i sommar också. Eller Kroatien. Eller Barcelona. Eller vad som nu blir billigast och värdast. Hoppas på en resa någonstans. Blir jag, Sanna, Erica + 1.

Haka på utlandsresa i sommar? Skriv till blond_igelkottsfrippa91@trottsomfan.com,
olle_lovah@syndastivarlden.se, eller donkensnuttiz69@karlstadpendlare.com
Eller bara en kommentar

Puss
Victor

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger