19 mars 2009

Tack, men hur tänkte ni nu?

Hotellchefen kom och snackade med mig för någon dag sen och sa att jag istället för pengar för dagen jag jobbade där skulle jag få ett presentkort på övernattning på något av deras hotell (som til och med skulle ha mer värde än pengarna jag skulle fått.) Jag tänkte att en hotellnatt på random ställe är ju alltid värt och lär ju bli användbart någon gång. Kollade igår på deras hemsida vart någonstans de har hotell.

Hade nog hoppats lite väl mycket. Dem har TRE hotell i hela Svea rike. Ett på Skavsta i Nyköping där jag är nu. Lär ju inte sova där. Ett på Arlanda, dit lär jag ju inte dra över en natt.
Hmm det blev ett kvar då, Stockholmsmässan. Yeeeees Älvsjö here I come. Suck

ANNONS
Är du intresserad av en romantisk och oförglömlig natt med mig i Älvsjö? Lämna en kommentar med ditt namn, födelseår och telefonnummer senast den 5 april så kontaktar jag dig inom två veckor efter sista inlämningsdag.

Kyss<3

4 kommentarer:

  1. You and me baby :D

    SvaraRadera
  2. Anton, 19-nånting, jag är gammal! Du finner mig under "Baby" i din Mobil;)

    SvaraRadera
  3. Josefin 1992. 0737107765
    ;O

    SvaraRadera


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger