12 mars 2009

Mittvoch (eller det kanske betyder torsdag? Aja menar Onsdag vad det nu än betyder)

Rätt seg på att uppdatera och det verkar klagas på det. "En blogg ska uppdateras minst tre gånger om dagen". Hahah jag har inte tillräckligt att skriva om för att få ihop så många inlägg om dagen Emilia.

Igår fick jag lite tråkigt och klädde mig rätt o-Vipee -->

Hade räknat med en helt vanlig segdag hemma innan jobbet, men så smsade Sanna att hon slutade så jag drog ner på stan och träffade henne.

Käkade lunch och flickan fikade. Satt och snackade en del och drog allt skit om våra praktikplatser. Sannas var med hästlängder värst. (Apropå hästar så pratade hon om det också, C-ponnys, gå i form och storhästar. Jag fattade inte ett jota.) På Birgers (Sannas praktikplace) verkar dem inte veta vad städning eller hygien är. Fan dem skulle behöva mig tror jag. Jag har tokstädat ute på Skavsta idag igen. Sorterat och städat hela torrförrådet och utanför disken, helt på eget bevåg.
Hahaha jag borde bli städerska istället för kock.

Hare gött
VP

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger