15 mars 2009

Summering av helgen

Fredag: Som sagt hoppade jag över praktiken idag. Glömde ringa och sjukanmäla så lär bli liv imorgon. Aaaj. Drog till Sanna en sväng och ett tag senare drog vi vidare in till stan och till Viktor. Förkrökade lite och drog sen vidare till Tellus. Jag och Sanna blev eftersläntare och stannade vid Street Church på torget och käka macka och drack kaffe (som vi inte ens ville ha men av någon anledning skule ta ändå). Sanna var så osugen på sitt kaffe så hon hällde ut det på sig själv (spillde skapligt). Tellus till slut.
Vart en värd kväll!


Lördag: Lovat att vara med Emilia så det var jag. Drog ner på stan och gled en snabb sväng och sen dega lite med en fika.
Innan mina föräldrar drog till Österrike sa dem att jag och min brorsa kunde käka ihop någon gång för att vara trevliga. Timmarna efter dem åkt ringer han och frågar om jag vill komma och käka hos honom. Så jag drog med mig Em dit och käkade. Fick en öl..fick två..fick några till..fick tequila och sen fastnade vi kvar med honom och hans polare och söp istället. Värt till en början sen vart det som det vart.

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger