30 mars 2009

Måndag

Nu känns det som vår igen...för tredje eller fjärde gången och lagom till det börjar jag bli förkyld. Ingen sån där vanlig förkylning där det är täppt samtidigt som det forsar ur näsan ett par dagar och sen är allt bra.
Det känns som att jag snortat en hink sand och det bränner längst bak i munnen.

Max har fortfarande inte hört av sig så jag börjar tappa hoppet. Verkar inte vara världens roligaste jobb ändå så hänger inte mycket läpp över det. Ska putsa lite på CV:t strax och sen ska jag och Em ut imorgon och leta andra jobb.

2 kommentarer:

  1. thihi, max blir perfekt som extrajobb och sommarjobb för mig iaf :D

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha, dem har inte hört av sig alls till mig, varken ja eller nej :(

    SvaraRadera


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger