13 mars 2009

Praktik? Krogen? Krogen? Praktik? KROGEN !!!

Egentligen sa ju rubriken allt om innehållet i inlägget men för de som inte fattade eller rent allmänt bara är retarderade så förklarar jag mer ingående.

Skulle ha praktik från 1700 - 2330 idag. Vilket betyder no party för Vp på fredagen. Imorgon var alla opeppa på att festa så då skule det antagligen inte bli av. Då tänkte jag "Jaha, nehe då festar väl jag på fredagen som alla andra då".

Så nu måste jag bara klura ut en bra anledning till varför jag inte kan komma till Skavsta ikväll.

  • Jag festar hellre - För sanningsenligt
  • Ont i huvudet - För mesigt för att stanna hemma för
  • Pappa (som har diabetes) åkte till akuten för allvarliga insulinkänningar - Lite väl allvarligt
  • Det står en mordisk dam utanför fönstret och blänger på mig så jag vågar inte gå ut - Perfect, den tar vi

1 kommentar:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger