1 maj 2009

Opeppt Valborg

Valborg igår. Var inte direkt så kul. Var som sagt rätt opepp redan innan och det slutade lite likadant. Var hos Erica med Sanna en stund och sen ut en väldigt snabb stund. Gick hem runt halv elva, det var inget vidare drag nånstans. Menmen shit happens, bara parta bättre en annan gång.

Sökte jobb på Slottet igår också. Av alla ställen jag lämnat in CV på så hoppas jag mest att jag får jobb på Tovastugan (Slottet).

Nu väntar jag på mamma, sen ska vi åka ut till stugan och käka middag.


Överger mitt 3 år gamla sommarjobb på Åstugan

Svinmysigt där ute på sommaren, lär sakna det lite för jag tyckte om det. Men kände att jag borde testa något nytt så.

Fred ut
Vajp

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger