26 januari 2009

Första inlägget!

Ska jag bli hajp på det här så lär jag behöva knåpa lite känner jag. Så får slänga in några inlägg.

Jag har blivit sjuk, vilket suger rätt hårt, så tvekade en hård skvätt på om jag skulle till skolan idag. Men det blev ett himla liv på Em som inte ville bli lämnad själv så det vara bara att pallra sig dit med slem i halsen och snor i näsan.

Gick och lämnade papper om namnändring på skatteverket på lunchen också. Ska lägga till Hellgren som efternamn efter min kära mor. Bara Pettersson låter lite väl "Nämen tjänare! Johan Karlsson, 38, bor med min fru och två barn i en villa i utkanten av stan. Vi har en övergödd golden och en fräsig volvo. ".

Ska försöka fixa någon snyggare design nu!
Schüss

2 kommentarer:

  1. DET ÄR INGET FEL PÅ JOHAN (SANNA) KARLSSON!!!!! morr

    SvaraRadera
  2. hahaha men det är sjukt vanligt förekommande ;)

    SvaraRadera


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger