28 januari 2009

Sjuk x 2


Shit pommes, vem kunde ana att jag skulle vara hemma idag också. Hade inställningen igår att jag skulle till skolan idag men så blev det inte. Har snytit ut halva mitt huvudinnehåll och knaprat piller och annat som påstås göra en frisk. Nej imorrn ska jag till skolan oavsett hur jag mår, måste få komma ut bland folk.



Fy faan, skulle dricka mjölk till maten förut. Som om det inte fanns några problem på jorden hällde jag upp mig ett glas mjölk. Satte mig för att käka och tänkte efter ett tag ta några klunkar mjölk. Möts då av stora klumpar i mjölken, gör en äcklande min, svär en del och ställer genast ifrån mig mjölken. Den står fortfarande bredvid mig och sneglar på mig lite mordiskt. Kanske ska tillägga att mjölken var laktosfri och därför borde man ju kunnat ana att den inte var att lita på. Djävulsmjölk!

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Wedding Dresses. Powered by Blogger